duminică, 13 septembrie 2009

Doamna Sperietoare strikes back

Din ciclul "povesti de care lumea nu are nevoie"... Ieri a sosit un plic de la "multiubita" mea cumnatica!

Asa cum banuisem, s-a maritat, e si ea in Germanika (in fosta RDG) si acum o cheama - in mod foarte potrivit - Schreck (pentru necunoscatorii de germana, asta inseamna sperietura!). Ei, in plic doamna Sperietoare a pus un anunt-felicitare si o poza cu proaspatul plod propriu si personal pe care l-a kkt dumneaei pe 21 iulie. Bietul copil, mi-e tare mila de el, ar trebui sa i se rezerve de pe acum loc la terapie pentru mai tarziu (nu, nu sunt rea, ci doar o cunosc mult prea bine pe aceasta gaura neagra de narcisism patologic care e cumnata mea).

Textul e scris cu carioca aurie, ca si cum ar fi venit de la copil: ca "dragii mei", ca "va invit la botezul meu", ca "vor veni toti cei dragi", ca "ne vom veseli si vom petrece cu totii", ca "ma bucura nespus venirea voastra si sunt nerabdator sa-mi vad verisorul" (hopa!). Iaca_cum, din nou, dumneai gura nu-i miroase decat a micsunele, hehe...

Mai, eu nu pricep cum functioneaza mintea oamenilor de genul asta. Cum pot coexista rautatea sistematica, egoismul crancen si caracterul de nimic cu atitudinea de suprafata a unui fluturas gingas cu care ei cred ca pot pacali lumea?

Bogdan mi-a zis la telefon ca ideal ar fi fost sa fi gasit in plic un cec de vreo 30 mii de euro (cam atat l-a costat "printesa" in cei cativa ani in care a intretinut-o din Germania, plus partea de mostenire de care a fost privat tot din cauza ei). L-am intrebat ce are de gand sa faca si a zis ca va face exact ce a facut si ea cand a aflat ca are un nepot: va tacea si o va ignora. Apoi a adaugat: "Dar sa nu uitam ca dupa Shrek 1 au venit si Shrek 2 si Shrek 3" ;-))

Edit: Am pus-o pe Anto sa ghiceasca ce ar fi putut fi in plicul de la doamna Sperietoare. Raspunsul ei arata ca suntem amandoua niste naive: "Pai o scrisoare cu scuze, cu rugaminti de iertare, de o a doua sansa..." Hehe, Moromete...


*****

Cat despre mine, imi este mai bine in ultimele cateva zile, cred ca am iesit din faza acuta de depresie. Sunt mai linistita si in ce-l priveste pe Bogdan, ca are si el sansa sa se odihneasca putin si sa-si incarce bateriile in Austria, iar eu ma descurc binisor singura cu David, totul merge spre bine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu